• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Samla små lån

T

Thomas_B

Gäst
Poäng: 0
Hur gamla är dina förfrågningar? De 6 du fick nu precis är ju ok om du håller ut ett par månader utan fler förfågningar, men då måste de andra 15 försvinna först.
De 15 st, kommer att försvinna i januari, vissa nu i juli, men kanske 2-3 st. :-(
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Nej ingen medsökande men säkerhet i form av fastighet. Dessutom hade jag en betalningsanmärkning då.
 
J

johnsson84

Gäst
Poäng: 0
ok jag har runt 310tkr i skuld till olika banker och 40tkr i billån, tror ni ja kan få på banknorwe? iallafall kanske 25tkr?
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 704
Mottagna reaktioner
12 992
Poäng
9 787
Du får väl söka, jag tror det kommer gå lite dåligt men.
 

Gummiboll08

Viktig medlem
Poäng: 32
Blev medlem
30 Oktober 2014
Meddelanden
77
Mottagna reaktioner
9
Poäng
32
Det enda jag kommer på är Svea Skuldfinansiering. Jag var själv i samma läge som du sökte lån efter lån och fick bara avslag och många UC tills Svea ställde upp på mig.
Vilken summa hamnade du på? Jag ska skicka in min ansökan i veckan till Svea. De kan inte ha högre ränta än BigBank
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Fick 8,90 % i ränta för ett lån på 209.000. Lycka Till med din ansökan
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Vilken summa hamnade du på? Jag ska skicka in min ansökan i veckan till Svea. De kan inte ha högre ränta än BigBank
Ett litet råd vänta inte med att de ska höra av sig med svar på din ansökan ligg på dem om svar både ring och mejla. Jag fick besked efter 6-8 veckor. Men nu under sommaren kanske det tar längre tid så ta reda på vilken handläggare du får som du kan kontakta direkt.
 

Gummiboll08

Viktig medlem
Poäng: 32
Blev medlem
30 Oktober 2014
Meddelanden
77
Mottagna reaktioner
9
Poäng
32
Ett litet råd vänta inte med att de ska höra av sig med svar på din ansökan ligg på dem om svar både ring och mejla. Jag fick besked efter 6-8 veckor. Men nu under sommaren kanske det tar längre tid så ta reda på vilken handläggare du får som du kan kontakta direkt.
Tack för rådet! Samlade de alla dina lån och krediter eller enbart de med hög ränta? Fick du ha en borgesman?
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
De samlade alla mina smslån, avbetalningsplaner hos inkasso, kreditkort och krediter krediter hos Ellos, Jotex osv.
Nej jag har ingen borgensman.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp